Jak to nemá vypadat

Během tohoto týdne jsem se rozhodla udělat si radost a konečně si koupit nějaké pohodlné křeslo. Dobrá zpráva je, že jsem se nenechala odradit a křeslo mám. Ta špatná – že i s blížícími se svátky se o zákazníky starají lidé, kteří o zákaznické orientaci buď vůbec neslyšeli nebo to považují za zbytečný nesmysl.

Vyrazila jsem tedy do 3 z největších obchodních center s nábytkem a hledala křeslo, které by nebylo příliš drahé a zároveň by bylo pohodlné. Na designově podobná křesla jsem narazila ve všech z nich. Ceny se mírně lišily – plus mínus o 10 – 15% ale přístup k zákazníkovi se lišil podstatně. Snad i proto jsem si křeslo koupila v obchodě, kde mě vyšlo o 300 Kč dráž, ale když se na něj podívám, mám dobrý pocit.

Kdybych věděla, co nás v jednom z obchodních domů čeká, určitě bych si přístup jejich zaměstnankyně natočila na mobil a používala to jako úžasný školící materiál – aneb jak to vypadat opravdu nemá. Okolo křesla jsme s přítelem a dvouletou dcerou kroužili asi 15 minut a vysílali signály směrem k personálu, nic se ale nestalo. Pochopila jsem tedy, že mám dojít k obslužnému pultíku a tam vyčkat na obsluhu.  A tak jsme vyčkávali. Nejdřív jsme počkali, až paní přehází sedací kostky, pak posune 2 sedačky a srovná křesla. Pak si musela povídat s rodinnými přáteli, kteří se zastavili, aby ji pozdravili. Když už to vypadalo, že konečně zamířila směrem k nám – chyba lávky – zamířila si to k zákazníkům, kteří přišli po nás, u pultíku nestáli a evidentně v tu chvíli nestáli ani o její přítomnost.

Po delší době přišla konečně k nám, ale namísto pozdravu se chytla za hlavu a srdceryvně zavyla: „Sakra, ta pitomá reklamace. Musím ještě zavolat do skladu, chvilku prosím“. Slova jako sakra a pitomá jsem přešla i když dcera samozřejmě okamžitě zpozorněla. To co ale následovalo už jsem přejít nechtěla: „Jo, tak vy chcete křeslo, tak si doneste ten lístek jo?“ No nebudu se hádat, že? Blíží se Vánoce, budu hodná – pro lístek jsem si tedy došla – nutno podotknout, že paní zcela zřetelně viděla, že jsem již nějaký ten pátek těhotná.

Když jsme se vracela, slyším, jak před mojí dcerou do telefonu hlásí: „Ty Ančo, jak to vypadá s tou sedačkou, jo není to furt vyřešené – se z toho pos..u.“Tak to už jsem byla hodně naštvaná, protože dcera slovo samozřejmě začala opakovat. Pak jsem ještě paní musela nadiktovat kód zboží a číslo zákaznické karty. Na dotaz, zda si křeslo můžeme hned vyzvednout ihned odpověděla, že se máme zeptat na pokladně. Když ještě požadovala podpis kupní smlouvy, tak jsem jí poděkovala a jeli jsme jinam…


Photos courtesy of and copyright Free Range Stock, Jack Moreh, 

freerangestock

Sdílet na:
Šárka Sehnalová

Šárka Sehnalová

Šárka je momentálně na rodičovské dovolené a zároveň pracuje na částečný úvazek jako mzdová účetní firmy T.RAD Czech s.r.o. Před nástupem na RD byla v této firmě 8 let zaměstnaná na pozici HR specialisty a měla krom mzdové agendy na starosti kompletní HR aktivity. Dálkově vystudovala obor personální management a organizační rozvoj na Masarykově univerzitě v Brně. Má ráda svou práci hlavně pro její rozmanitost a neobvyklé situace, se kterými se musí poprat.

Komentář