Povídání o managementu – Jak přijít o zákazníka (65)

V mnoha oborech je celkem složité získat nového zákazníka. Nicméně způsob, jak o zákazníka přijít je velmi jednoduchý. My si povídáme o našich zkušenostech, kdy zejména malé firmy oba zmíněné kroky dělají skoro zároveň. Do toho prvního investují mnoho energie a druhý pak často probíhá nevědomé, ale bohužel i tak nespokojené zákazníky vytváří.

Epizodu můžete poslouchat, popř. se podívat na YouTube verzi.


Kompletní Podcasty najdete také na Apple Podcasts, Spotify a Youtalk Radio.

Sdílet na:
Michal Henych

Michal Henych

Michal Henych působí mnoho let v oblasti systematického rozvoje manažerů. Jeho přístup a názory na to, jak management dělat úspěšně, můžete lépe poznat z mnoha článků, které publikuje i na tomto portálu. Zkušenosti zde uvedené čerpá z mnoha desítek firem a od stovek manažerů, které za poslední roky při své práci poznal.

Komentář