Business bez dialogu?

Business bez dialogu

Na webových stránkách vydavatelství Management Press si můžete přečíst velice zajímavý rozhovor s německým odborníkem Edgarem Geffroyem na téma získávání zákazníků v „digitálních sítích“.

Internet je určitě prostředí, které vám umožní lepší interakci se zákazníkem, má ale i trochu jiná pravidla fungování.

Mimochodem zrovna dnes jsem vyzkoušel najednom e-shopu přímou komunikaci s dodavatelem. Vyběhlo na mě upozornění, že jsou on-line a odpoví mi jakýkoliv dotaz. Tak jsem zformuloval, co jsem potřeboval…no a už jsou to tři hodiny a nic :). Takže teorie je dobrá, ale chce to dotáhnout i do praxe.


Zdroj obrázku: Flickr – Chris murphy, Modern Communication 01 (licence Creative Commons)

Sdílet na:
Michal Henych

Michal Henych

Michal Henych působí mnoho let v oblasti systematického rozvoje manažerů. Jeho přístup a názory na to, jak management dělat úspěšně, můžete lépe poznat z mnoha článků, které publikuje i na tomto portálu. Zkušenosti zde uvedené čerpá z mnoha desítek firem a od stovek manažerů, které za poslední roky při své práci poznal.

Komentář